Author Topic: Slechts 15% van de vrouwen vindt het leuk om een bloemetje te krijgen  (Read 2088 times)

Pijn

• Junior
  • **
    • View Profile
Wist je dat slechts 15% van alle vrouwen het leuk vindt om een bloemetje van de partner te krijgen, een mooi gedicht, romantische diners en weekendjes voor twee worden meer gewaardeerd.

Odette

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Ik kreeg een rode roos van mijn ex toen we voor het eerst gingen daten. Dat vond ik heel erg lief.

Sjors21

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Re:Slechts 15% van de vrouwen vindt het leuk om een bloemetje te krijgen
« Reply #2 on: 11 December 2013, 19:42:45 »
Ik heb altijd gedacht dat vrouwen zo gek op een bloemetje krijgen waren.

Leo

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Ik gaf mijn vriendin een reis met DSDW cruises. Een reisje van 3 dagen naar Newcastle maar dat werd zeer gewaardeerd en was iets duurder dan een bloemetje maar het vrouwtje is er blij mee.

Sander

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
een cruise is wel duur, ik neem haar soms mee uit eten. Dan zijn we er even uit, doen we wat leuks en hebben we later iets om over te praten en fijn aan terug te denken.

Patricia

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Een wellnesdag had mijn schatje geregeld voor mij. Heerlijk in een zwembad, daarna verwend worden door een massage en huidverzorging. Dat was heerlijk.

Lovebird

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
15% maar?! Had dit wel hoger ingeschat! Maar als ik zou mogen kiezen tussen een bloemetje of een weekendje weg, z ou ik het ook wel weten  ;)