Author Topic: Zou jij je ex terug willen  (Read 5291 times)

rens

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Zou jij je ex terug willen
« on: 2 Juli 2009, 23:15:40 »
Zou jij ondanks je scheiding je ex terug willen ?
Ik zou er zelf denk ik niet meer voor gaan, toch mis ik haar soms wel.

Hoe denkt u erover ?

Axel

• Guest
Re:Zou jij je ex terug willen
« Reply #1 on: 4 Juli 2009, 14:27:02 »
Mijn ex is mijn ex en wil ik een gelukkig leven dan moet ze vooral mijn ex blijven en 400 KM verderop blijven wonen want ik heb geen behoefte aan dat mens in mijn leven.

kannietpraten

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: 11 Juli 2009, 08:35:23 »
Mijn ex was veel beter voor mij dan mijn huidige vriendin, dit is net een vampier. Ze zuigt energie en aandacht tot ik zelf overspannen ben.

Miekebakker

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: 17 Januari 2010, 02:03:46 »
Na mijn scheiding heb ik een nieuwe liefde gevonden, ik hoef echt nooit meer terug naar mijn ex. Hij is het niet waard.

Sander

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: 20 Mei 2012, 19:15:46 »
Ik zou dolgraag mijn ex terug willen, maar ze heeft een ander en iedere minuut die ik nog steek in contact met haar, is tijdverspilling. Ze heeft haar keuze gemaakt en mijn leven gaat door zonder haar omdat het haar keuze is.

Pijn

• Junior
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: 23 Juli 2012, 00:18:43 »
Ik ben eindelijk op het punt, dat ik mijn vorige vriendin nagenoeg vergeten ben. Ik heb een paar weken een relatie gehad met een andere vrouw en tijdens deze relatie miste ik mijn Nessah nog iedere dag heel erg. Nu is het ook met deze nieuwe vriendin uit en dat doet ook weer pijn maar er is nagenoeg geen verlangen meer naar Nessah of mijn nieuwe vriendin.

Ik denk dat mijn leven eindelijk verder gaat, nu zonder vrouw?

JahnuMahnu360

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
    • Email
« Reply #6 on: 9 Januari 2013, 11:12:14 »
Zelf zou ik zeggen doe wat je het liefste wilt, maar houd er wel rekening mee dat als uit is gegaan en weer makkelijk aangaat dat het makkelijk weer zo zal uit zal gaan.

emoties zijn tijdelijk, als iemand jou nu uitscheld dan voel je eerst een negatieve emotie maar dat kan na anderhalf uur helemaal voorbij zijn.
Mijn punt is dat het voor haar weer een tijdelijke "emotionele spyke" kan zijn als je door een goede tactiek haar terug krijgt.
Dit heb ik gelezen op http://exterug.nl maar er zijn verder nog vele andere sites die ook op dit onderwerp ingaan. Toen ik mijn ex kwijt raakte hielpen deze sites maar toen ik mijn ex terug had ging het toch weer snel over.

De vraag voor jullie is, denk je dat er iets veranderd is nadat je je ex terug krijgt of dat je weer tegen hetzelfde probleem aanloopt (als die er is)?

Jahnu

Lovely

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: 22 Februari 2013, 16:08:44 »
Ik denk dat dezelfde problemen altijd weer komen opduiken.. Dus ik zou mijn ex niet meer terugwillen, je moet eenvoudigweg verder met je leven.. Al moet ik zeggen dat het wel een leuk gevoel is als je beide iemand gevonden hebt en weer gelukkig bent.. Je ex blijft altijd iemand die je graag hebt gezien en iemand waar je respect voor heeft en dan vindt het wel mooi als je allebei weer gelukkig bent.. :)