Author Topic: Dood willen na verbreken relatie  (Read 1670 times)

Nesy

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Dood willen na verbreken relatie
« on: 22 April 2012, 10:27:52 »
Ik heb 3 jaar lang een hele moeizame relatie gehad met een vrouw waar ik helemaal gek van was.
Ze is noodgedwongen in therapie geplaatst en heeft toen een valse aangifte tegen mij gedaan.
Achteraf kon ze alleen als reden opgeven dat ze zo boos was, dat ik haar niet uit de therapie haalde!

Ik heb 3 dagen in een cel gezeten door haar valse aangifte, 3 dagen heb ik verhoren gehad over welke slechte dingen ik gedaan had, dingen die uit haar duim gezogen waren!

Ondanks dit en na haar therapie hebben we besloten om toch te kiezen om samen verder te gaan, haar ouders wilde mij liever dood dan levend maar toch koos ik weer voor haar want liefde maakt blind. We gingen weer bouwen aan onze toekomst, plannen voor een leven samen, zij zou verhuizen naar mijn geboortestad, ik zou zorgen voor een mooi huisje, we zouden aan kinderen beginnen als ze klaar was met haar studie en ineens werd ze heel erg stil en kreeg ik alleen nog maar verwijten.

Ze had ineens een ander, zomaar uit het niets zegt ze, ik kan het niet geloven, ik denk dat ze mij vele maanden aan het lijntje heeft gehouden.
Mijn hele wereld is ingestort, ze praat al weken niet meer tegen me. Mijn vrouwtje die eerst mijn alles was, die negeert me dood. Als ze wat zegt, dan is het maar een paar woorden en ik voel me zo verschrikkelijk eenzaam. Ik wil haar zo graag terug maar ik heb geen kans. Ze zegt nu ineens dat ik haar niet gelukkig maakte, terwijl ze altijd zei zo gelukkig te zijn en zich met mij zo goed voelde!!

Ik ben het leven zo verschrikkelijk zat, alles wat ik had om voor te leven was mijn vrouwtje, ook al was ze niet perfect en ook al zat ze boordevol met psychische problemen... het was wel mijn allergrootste liefde ooit!

ik heb met een touw op mijn nek gestaan om er een einde aan te maken maar ik kon het niet...
De angst voor de laatste minuten pijn was sterker dan de haat tegen dit leven!

Ik wil niet meer leven.. ik heb er geen kracht meer voor. Ik heb niets meer!!

Desiree

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Re:Dood willen na verbreken relatie
« Reply #1 on: 24 Juli 2012, 21:22:27 »
Volgens mij moet jij je tranen drogen en eens goed kijken naar je eigen tekst.
Die vrouw heeft je alleen verdriet gebracht en je zit nog om haar te huilen!

Ga verder met je leven en zorg dat je gelukkig word.

Piotr

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
Re:Dood willen na verbreken relatie
« Reply #2 on: 11 Augustus 2012, 23:40:14 »
Je hebt puur liefdesverdriet en dat doet pijn en gaat nog veel meer pijn geven. Dat is normaal en gebeurt heel vaak. Liefdesverdriet is keihard. Gooi je eigen leven niet overhoop en zoek naar een nieuwe vrouw die je verdient en ga verder met je leven en eigen weg. Kom op! Er zijn zoveel vrouwen op aarde en daar lopen echt veel leuke aardige schatten bij.